dinsdag 16 januari 2018

Winterpret .......!!!

Soms krijg je ineens een idee die totaal "OUT OF MY COMFORT ZONE" is. En weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik er nu van moet vinden. Ik heb een schudkaart gemaakt. En ikben eigenlijk helemaal niet zo voor dit soort kaartjes. Maar moet zeggen dat het best leuk was om hem te maken


Ik kwam in mijn bak met stempel afdrukjes deze twee neuzende eskimootjes tegen en ik vind ze toch zo schattig samen


heb een close-up foto gemaakt zodat jullie de kraaltjes kunnen zien die ik als schud materiaal gebruikt heb.

Liefs Debby

met deze creatie doe ik mee aan de challenge van:

4 opmerkingen:

  1. Hoi Debby,

    Nou superleuk deze schudkaart ik vindt hem helemaal geweldig .
    Als je het leuk vindt kun je meedoen aan de facebook challenge bij `t Scraphuischallenge thema is winter.

    Liefs en Creatief
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi schudkaartje. Heel mooi in die zwart/wit/grijs tinten. Dank je wel om mee te doen met onze challenge. Succes. Groetjes, Veerle DT-ATSC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf Debbie, een hele mooie schudkaart heb je gemaakt. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card! Thanks for join us at Crafty Sentiments Designs this time, good luck and hope to see you next time. Hugs Beatriz DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-